Tam 38 haftalığız erkek bebiş gelesi yok gibi
Açıklık kontrolü yapılmadı
Nst de sancı yok su gelmesi yok kanama yok hiçbişi yok yani :) doktorumuz 41 haftaya kadar bekleriz diyor ama ben beklemek istemiyorum artık 😑😑 arada iğne batar gibi alt tarafımda acı hissediyorum ama uzanınca geçiyor o da