@MadameTussauds öncelikle hayırlısı olsun😊 benim bebişte 19. Haftaya kadar asla göstermedi cinsiyeti. 2 ayrı özel hastanede doktora gidiyordum. Biri kız dedi diğeri erkek dedi 20. Haftada. Bir kaç gün sonra Detaylı ultrason randevum vardı orda Detaylı bakıldı ve erkek dendi🙈 yani hazırlık yapmayın bir süre daha bekleyin isterseniz cünkü yanılmalar olabiliyor. Sağlıkla gelsin bebişler🌸🌸