Fuunndaaa Tüp bebek transferi sorrası pozitifi gördük çok şükür çarşamba kese görmeye gideceğiz umarım sağlıklıdırlar
nazlis1562 Fuunndaaa harikaaa ben de 5 ağustosta gideceğim keseyi görmeye. Kan değerimdeki artış çok güzeldi ama hiçbi hamilelik belirtim yok çok küçük olduğu için mi acaba ya korkuyorum bazen bir şey mi var ki diye
Fuunndaaa nazlis1562 bendede hiç bir belirti yok sadece birez sırt ağrısı ve uyku problemi yaşıyorum çok fazla ilaç kullanıyorum bilemiyorum sebebi ilaçlar mı yoksa hormonlar mı
Hande123- nazlis1562 2 gün sonra beta degerinin 2 katına çıkması beklenir saglıklı bi gebelik olursa.2-3 kez bu şekilde kan isteyebilir,belli bir degerr çıkması beklenir
asl_73 Kızlar merhabalar . Konulduğu günü sayıyor musunuz? Benim önceki tüp bebek merkezi konulduğu günü de sayıyordu. Ama bu defa yaptırdığım yer transfer gününü 0. gün olarak kabul ediyoruz dedi. 10 temmuz da transfer olmuştum.
Merviny asl_73 hamilelik hesaplama icin sorduysaniz son regl tarihi aliniyor herkesteki gibi. Ama transferse; ptesi yapildiysa sali 1 carsamvba 2 gibi hesaplaniyor
asl_73 Merviny Donmuş 5. Gün embriyo transferiydi. 10. gün değerim 175.40 çıktı. 🙏🏼❤️ Teşekkür ederim ❤️
Bsygt95 nazlis1562 hiç düşük değil olumsuz bakma olaya benim 2 gün embriyosu 88 le ögrendim sonucumu haftaya doğumum var o gelecekse tutun duysa sağlıkla gelir değerlere çok takılma sadece artış önemli oda güzel giderse herşey güzel demektir 🌸💖
[silindi] nazlis1562 gördüğün betanın hiçbir önemi yok. Mesele 2 katına çıkması. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin