nazlis1562 Merhaba arkadaşlar çok şükür bugün pozitifi gördük. Beta değerim 83.6 çıktı. Gebelik var yani. İlk denemem 5. Gün embriyosu. 2 gün sonra tekrar kan için çağırdılar. Sizce değerim düşük mü ??
RiRi22 nazlis1562 hamilelikte görüldüğünde betanın düzenli arttığını da doktorun görmek ister o yüzden çağırıyor
btl194 nazlis1562 canım aslında doktorlar 150 nin üzerinde görmek istiyorlar beta yi iki gün sonra verirsen inşallah iki katına çıkmış olur yani çoğu kliniklerde 12.gun kan testi isteniyor senin iki gün erken olmuş zaten bence yükselme olur Allah’ın izniyle 🙏🏻🐣
btl194 nazlis1562 çok düşük değil aslında ama doktor birkaç defa isteyebilir kan vermeni.beslenmene çok dikkat et avokado tüket kuru yemiş kabak çekirdeği bunlar destekler embriyonun rahme tutmasına
btl194 nazlis1562 korkuyu at içinden gerçekten o seninle böyle düşün.ne gönderiyoruz evrene, o bebek kucağıma girecek okadar 🐣🐣
nazlis1562 btl194 evet verdim çok şükür 348 lere çıkmıştı doktor tam görmek istediğimiz rakamlar dedi 🥹 Ağustosun 5 inde keseyi görmeye gideceğiz 🫶🏼
btl194 nazlis1562 demiştim ama erken verginiz için biraz düşük çıkmış olabilir diye neyse çok sevindim adınıza sağlıkla al kucağına 🥰