BabeB Yogurtlupilav çok beğendiğim bi isim sadece eşimden duyunca annelerin fikrini almak istedim, çok sağolun🙏🏻
[silindi] BabeB arkadaşımın oğlunun ismi Toprak ☺️ şu an 16 yaşında. İnanılmaz uyumlu, aklı başında bir çocuk. İsmiyle hiç dalga geçildiğini duymadım. O da ismini çok seviyor hatta
bizzocone BabeB bizim de seçtiğimiz ismi kolay kolay beğenen olmuyo arada bir tekrar soruyolar isim ne olacak diye değiştirmemizi ümit ediyorlar yani herkes bir şey diyor ne seçerseniz seçin içinize sinen ismi koyun
BabeB bizzocone herkes kendi işine baksa keşke çok haklısınız içimize sinen isim en güzeli olur 🙏🏻 siz hangi ismi seçtiniz bu arada merak ettim sakıncası yoksa
pinarrcc Bizim arkadaşımızda Efe toprak koydu çok güzel isim bence dalga geçmezler düşünmeyin bunları
Yagmustoprak1 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥰 bizde cinsiyet belli olunca eğer erkekse Toprak düşünüyoruz gerçekten farklı bi isim ve anlamlı