Merhaba, bebişimize Toprak ismini düşünüyoruz. Fakat ilerde dalga geçilir mi sizce? Top - rak heceleri arkadaşları arasında bazı zamanlarda sorun yaratır mı diye sormadım edemedim. Asla kim ne deri düşünmezdim ama burda sizlere danışmak istedim nedense. Ben geçileceğini düşünmüyorum ama eşim aklıma soktu bi merak ettim düşüncelerinizi.