Kukoss devlete ben de bir kez gitsem mi diye düşündüm ama devletteki kadın doğumcuları herkes çok kotuluyor kafa karıştırıyorlar diyolar daha çok gitmedim o yüzden kendi doktorum bekliyorum gününü. Perintolojiye de 20. Haftalarda detaylı için giderim diye düşünüyorum