Denizaydin06 ilk baslarda regl agrisi seklinde bel ve kasik agrisi oldu bi kac kez birde göğüs hassasiyeti vardi . Bunlarda yok artik hiç ama hicbir belirtim yok inanin 1 ay kontrole zor dayanip arada devlete gidiyorum. Psikolojik olarak ciddi anlamda iyi degilim , çevremdekiler destek oluyor ama bunu yaşayan biliyor işte :( cuma günu kontrolum var insallah bebeğimin kalp atisini duyacağim :( sizde ufakta olsa bir belirti oldu mu yada şuan varmi. inanin ayni seyleri yasadigim birine denk gelmek bir nebze olsa da iyi hissettirdi :(