Kızlar 13+6 dayım ve neden bilmiyorum son 4-5 gündür hiç iyi değilim kendimi yanlız hissediyorum bebeğime bir şey oldu korkusu var sürekli mutsuzum iştahım bile çok kötü durumda ne yapıcğaımı bilmiyorum bu geçici bir şey mi yaşayan varmı çarpıntımda çok panik atak gibi bir şey yaşıyorum sanırım kimse beni anlamıyor delirmek üzereyim