ppmerlina nurunuzgeldi tek kişilik odalar paralı zaten olan hastanelerde. Tamam en çok bilen sensin kusura bakma 🌸
Lena1986 nurunuzgeldi mutlaka yazarsiniz rica etsem bende bu soru cok merak ediyorum ,8 hafta kaldi doguma ,ve refakci olarak esimde kalmak istiyorum ,cunku yabanciyim,akraba yok burda .Cok tsk ederim
Feyzaa_Nurr ldm henüz doğum yapmadım Aksaray’da yaşıyorum sadece birkaç kez acile başvurmak durumunda kaldım ve beni yukarı aldıklarında eşimi kesinlikle yanıma almadılar ayrıca tavırları hiç hoş değildi zaten korkuyordum daha çok strese soktular Allah muhtaç etmesin oraya inşallah şuan özel hastane takipliyim
Pikacu6868 Zehra6818 Aksaraydaki hastane eğitim araştırma olarak geçiyor. Şehir hastanesi söylemi siyasilerin ve halkın uydurması
Zehra6818 Pikacu6868 Her neyse sonuçta yeni yapıldı ve eski hastanede oraya taşındı. Aynı işlevi görüyor ismi ne fark eder. Bu kadar abartmayın.
_Birmelekannesii_ taze_annee_ bnde öyle düşünüyorum ama bi bilgim yok doğum günü geldiginde öğreniriz artık
ellyna _Birmelekannesii_ bende devlet hastanesi düşünüyorum devlette doğurursanız bizi de bilgilendirir misiniz