ldm bende merak ediyorum ,cunku refakci olarak eşim kalmak istiyor .Bir arkadas yakin zamani Dogum yapmis ama yabanci ,acilda cok kotu davraniyorlar diyor resmen travma yasadi ,onu demisler istersen eşime aliriz ,sonra sezarayanda alinmislar doktorlar yaninda kendine cok iyi guvenli hissetti .Bende planiyorum dogum Aksaray devlet hastanesi yapmak ama onun hikayesi sonrasi korkuyorum ,cunku bazen konular var riskli olabilir ,planli sezaryan girmek istiyorum ,ama doktorlar kabuledermi ,acila dusmek istemiyorum .