Arkadaşım 7 bebeğini dünyaya getirdi ve hepsi sezeryan dı en sonki bebeği geçen yıl doğmuştu ve kordonlarını baglattı Büğün tekrar hamile olduğunu öğrendi nasıl oluyor bu yaa . Bende bağlatacaktım 2. Bebeğimde korktum şimdi . Böyle birşey yaşayan varmı yada çevresinde olan