GirlandBoy_Mom Kızlar şuan vajinamda baskı var ara ara oluyor regl sancısı gibi oturamıyorum yürüyüş yapıyorum sanırım artık doğum başlıyor gibi🥹
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom ay hadi hayırlısı olsun bugün doğuracaksın inşallah haberdar et kuzum 😍
Gokcin GirlandBoy_Mom tekrar duşa gir canım bir süre sonra nişanın gelebilir beline felan ağrı vuruyorsa büyük ihtimal doğum sancısı başlamış sende😊🤗
GirlandBoy_Mom Gokcin şuan vajinamda baskı var canım regl ağrısı gibi belimde yok idrara çıkma isteğim var canım inşallah devam eder
Kadee Gokcin bnm de dün bel ağrım vardı regl olacak gbi ama bugün sesi sedası bile yok😀 kandııyp bebişler bizi
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Ay hadi kuzum inşallah. Biz kurtulduk sıra sende. 🥰 Güzel haberlerini bekliyoruz 🤲🥰
ipekuysalylmz GirlandBoy_Mom benımde gündüz nişan geldi, gecede sürekli regl sancısı gbi sancı girdi kasıklarıma. Ama öyle baskı fln yok bende. Bakalım hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz inşallah 🥲
GirlandBoy_Mom ipekuysalylmz bende baskı var sürekli idrara çıkma isteği inşallah doğum başlangıcıdır sağlıcakla kavuşalım inşallah🤲