Merhabalar ben de 27. Haftadayim 28 e az kaldı.Birkac gündür karnın alt kısmından rahmimin içinden sanki bı ip çekilip gibi oluyor bebek hareket edio bir de,acaba normal mi ? Onun dışında karnım bacaklarım buz gibi sıcaktan atlet dahi giyemiyorum.Acaba yanlış mı yapıyorum tecrubesinolan varsa bilgi verebilir mi