Nymom valla çatlak sadece göğsümde oluştu kırmızı kırmızı. Diğer bölgelerde şuan için yok en azından.shia yağı sürüyorum. Bazen de hindistan cevizi yağı. Ama sıcakta da yap sürmek hiç çekilmiyo. Bebekler 1000 er gr.(ikiz) . Eşyaları falan daha yıkamadım eksikleri tamamlamaya çalışıyorum gardrop aldım park yatak aldım. Birde isimli tulum yastık ayakkabı falan alacağım. Fotoğraf çekimi için araştırmalardayım. Bu arada gebelik şekeri ve kolestaz tanısı aldım maalesef. Şekeri diyetle kontrol altına aldık kılestaz için ilça kullanıyorum. Artık haftada bir doktor kontrolüne gideceğim. İşte özet