Kimseyi umursamayın gayette güzel bir isim. Ben de şu an 21 haftalık hamileyim her karşılaşmamızda herkes ismi belli mi diyip duruyor. Aslında belli ama yok daha düşünüyoruz diyorum erken söylemek istemiyorum, pek inanmıyorlar bence. Bazıları da çok zorluyor ‘illa aklınızda bir şey vardır’ falan diyor ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu isim ne zaman açıklanmalı acaba çevreye. Ben bir 6 aylık olayım bari diye düşündüm 😅