Of çok saçma buluyorum böyle şeyleri bende 17 haftalık hamileyim ismine 13.haftada koyduk Arden Ege olacak ben Arden istiyordum eşim de Ege seviyordu bende dedim ki neden Arden Ege olmasın iki isimden zarar gelmez hem ikimiz de Ege de tanıştık öyle tatlı bi anısı da olurdu bizim için kendi aileme onun ailesine Arden Ege koyduk ismini diyoruz a a Arden mi o ne kız diyorlar söyleyemiyorlar sinir oluyorum yok neden Ege koymadınız neden 2 isim daha güsel isimler var arkadaşım bizim için güzel isim bunlar siz başka isim beğeniyorsanız bizene yani Arden söyleyemiyorsanız Ege dersiniz olur biter yani eşimin ailesi de Kürt o kadar zor Kürtçe isimler söylüyorlar tek kalemde Arden de takılıyorlar söylerken şaka gibi 😂