Bsrzmrasln0212 kasılmalar normalde de oluyordu ama doktorum düzenli olmadığı sürece sıkıntı yok demişti. Çok kasılmam olduğunu fark ettim dk tuttum ne kadarda oluyor diye yarım saatte bir karnım taş gibi oluyordu nefesim kesiliyordu. Hemen gittim acile düzenli sancı çıktı. Açılmam hiç olmadı 34+4 te başladı ilaçla serumla 35 oldular. 35 olduğu gün artık sancılarım kısa ve sık olunca hemen aldılar kızlarımı. Sezaryen doğum yaptım. Bebeklerimin ikisi de dönmedi hep ayakları aşağıdaydı. Hatta bu durumunda sancılarımı tetiklediğini söylemişti doktorum daha fazla yer kapladıkları için 😊😊