Ozlemerikci543450 canbebekku21 kaç kilosunuz zayıflıkla bi ilgis olmaz doğumun bence bide zayıf olmak daha iyi bence 🙂
3_bebelianne canbebekku21 39hafta sonu kızım 37+5te oğlum üçüncü 38hafta olacağız sancılandım geldi gelecek🙈🤣ikinci kızım olacak
Alismomss 25+2 haftalığız şuan. İlk doğumum mecburi Sezeryan olmuştu 38.haftada preeklampsi geçirmiştim. Bu defada Sezeryan olacağı İçin 38-39 gibi yatış yaparlar sanırım. İnşallah bütün bebişler vaktiyle sağlıkla gelsin🙏🏻🫠
aysenur6 14 aylık bir oğlum var iki gün önce de hamile olduğumu öğrendim sürpriz oldu nedir ne değildir hiçbir fikrim yok ☺️
hayirlisi06 canbebekku21 slm kaç haftalık oldunz kaçıncı haftada ikiz cinsiyeti bende 13.Haftada gidveem iki kızım var İnşaAllah bunlarda sağlıklı akıllı Salih evlat olurlar erkek olurlarsa güzel olur tabi
canbebekku21 Kedi07 hahaha maşallah harikaa 😍 darısı bana inşallah herkes diyor çok zayıfsın ikizleri taşıyamazsın modum düşüyor
Ozlemerikci543450 canbebekku21 kilon çok normal bu arada gayet iyi 51 kiloyla hamile kaldım ilk 3.5 ay kilo almadım 30+3 üm şuan kilo alımım 10 kilo civarı çok şanslıyız yani 🙂iyi yönden
Cerenkrc Kedi07 bende sizin gibiyim devamlı erken doğurcam diye geziniyorum içimede hep öyle doğuyor nedesen kaç kilo doğdular acaba
Kedi07 Cerenkrc okuduklarınızdan dolayı öyle doğuyor içinize okumayın yaşadım ordan biliyorum 😊😊 2350 biri 2440 biri doğdu. Hiçbir sıkıntıları yoktu. Direkt yanıma verdiler bebeklerimi. Kuvöz süreci yaşamadım. Mesela bana göre kesin kuvöze de gireceklerdi ama girmediler. Güzel düşünün 😊😊
Cerenkrc canbebekku21 32+4 haftalık oldum benim kız biraz aceleci gibi o yüzden hastane çantamı hazırladım neolur ne olmaz diye 🥰
Hilally Nazlicann1993 özelde 12. haftada kız dedi çok net biz de gördük hatta bugün 15+5 devlete gittiğimde de gördük kız