Aslanmomm 38 olduk bugün 🙏 sizin ikinci doğum sanırım biz doktorumla 39a kadar bekleyelim gelmezse sezaryen diye konuştuk. Geçen hafta başı kanaldaydı ilerledi sanırım ağrılarım arttı çünkü. Yarın kontrolüm var son ana kadar beklesek mi yoksa haftaya kadar gelmezse sezaryene dönsek mi kafam çok karışık her şeyi yapmaya başladım pilates topu yürüyüş squat ilk doğum olacak nasipse