7 ay önce düşük yaptım. Düşük öncesi doktorum sigarayı azaltmam gerektiğini söyledi . Azalttım ama yeterli gelmedi. Sebep sigara değil ama düşüğü tetikliyor dedi. Şimdi tekrar hamile kaldım bir hafta oldu öğreneli, çok zor ama içmiyorum . İlk hamileliğimde 24 yaşındaydım ve günde bir paket içerken 33!haftalık doğum yaptım . Şimdi yaşım fazla olduğu için daha da korkuyorum .Dediğim gibi sigara sebep değil ama faktör. İnşallah hepimiz tiksiniriz🙏