SedaAden madem vicdan azabı çekiyorsunuz o zaman neden içmeye devam ediyorsunuz? Gerçekten çok merak ediyorum yani bu şeker hastası birinin her gün tatlı yemesi gibi bir şey, göz göre göre kendinizi yakıyorsunuz
(Ben de sigara içen biriydim günde 1 paket içtiğimi bilirim ama bıraktım)