Zhrazmra güzel durumdayız 18e merdiveni dayadık valahi 17+6yız.galiba ben buradakilerden biraz daha hızlı hissetmeye başlamışım sanırım çünkü 16haftalıkkrn pıt pıtlarla acıkarak uyanıyordum ben artık gayet net hissediyorum.göbek sabah yok sanki akşam altı aylık gibi😂tek sorunum üşengeçliğim ne olcak böyle 😔