Deletedmom231 Zhrazmra Gayet iyi durumdayız😂 18 haftalık olduk ve sanırım hissetmeye başlıyorum pıt pıt ediyor birşey ama omu hala anlayamadım😂😂
Durulaylaylay Zhrazmra bizde çok şükür iyiyiz canm 18+3 olduk hareketliyiz artık😋😋 sende nasıl durumlar
zynp1512 Zhrazmra iyiyiz biz çok şükür bugün tetenoz ilk doz vuruldum 19+5 bu arada bahsedildiği kadar korkutucu bi ağrısı da yok korkutuyo buradaki bazı anneler gerçekten
Htckrt BİZ de 19 haftalık olduk. Bi ara hareketlenme vardı ama 3 gündür ses yok😞 karnı 6 aylık gibi olanlar var mı?
Cbellle Htckrt biz de 19 olduk bugun arkadaslar son 1/2 haftadır epey büyüdüğünü soylediler. 6/7 war sanki😜
Htckrt Ebru0101 ayy tek değilmişim😅 akiama doğru 6aylık sabah bakıyorum 3 aylık resmen. Bir de karnın balon misali sert mi? ben ayaktayken aşırı gergin ve sert oluyo
Aysaa12 Ebru0101 aynen ya bizde 19.haftadayız sabahları 3 bilemedin 4 akşama doğru 6 aylık oluyo göbeğim 🤣 hele misafirlikteysem zaten göğsüme dayanıyor şişi 🤦🏻♀️
esractn Zhrazmra 20 haftalık olduk ikizlerimle. Hissedemiyorum onları henüz 😊 karnım da ara sıra ağrı sanci gibi oluyo onun dışında bi sıkıntımız yok🤗
Ebru0101 Htckrt evet özellikle gögüsüme doğru daha da bi sert hatta eşim diyor ki karın kasımı çalışıyorsun benimkinden sert 😬🤣 anan normal karnın büyüdükte geriliyor
Htckrt Ebru0101 :) ben de 2-3 gün önce farkettim baya sert gelince elime bi şaşırdım ama normal artık hızlı büyüyoruz