Deryassssssss hayret internet genelde kanser falan diyo herseye ilk defa daha iyimser davranmış.mesela benim test sonuçlarımı araştırdım hamileyken kadın kısırlığı yazıyordu 😂😂😂.ilk 12hafta çok fazla yorma kendini uzanma asılma çekme ve itme bişeyleri.ölmüyorsun merak etme ben ölücem sanıyordum pislikten ölmedim.tutunma ağrıları olabilir sen kanama lekelenme gibi bişeyle karşılaşmadıysan düşükten korkma 12.haftaya kadar kalp gelişimi çok önemli onuda düzenli olarak doktorun kontrol edecektir.keyfine bak yani uzan tembelliğin tam zamanı ayol😂