Narina123 Benim de aynı, ilk gebeliğim buna göre çok rahattı, bulantı, iğrenme falan olmadı bir şeyden sadece hamur işi mideme iyi gelmiyordu yemedim bir de bir kaç yemek rahatsız ediyordu. Onun dışında gezdim, tezimi yazdım, keyfim yerindeydi. Şimdi bu odadan diğerine zor geçiyorum 😂 yemek desen hiç bir şey canım çekmiyor, şişkinlikten ve bulantıdan yemek istemiyorum. Tansiyon düşüyor, başım dönüyor mecbur bir şeyler atıyorum ağzıma yine başlıyor. Çekirdek iyi geliyor dün denedim baya iyi geldi yemek sonrasında biraz yerim artık. Deneyebilirsin seviyorsan.