afitp Uygulama kullanmıyorum doktorumun dediklerini bot aldım ona uyuyorum ben. Günde 6 defa yemeliyiz, 3 ana, 3 ise ara öğün. Sabah mutlaka salatalık, peynir, 2 yumurta. Hamur işi çok yeme dedi bana doktorum hem kilo hem bebeğe bir faydası yok hem de mide yanması yapıyor. Zaten ben de yiyemiyorum hamur işi gerçekten midem yanıyor. Bol su en az 3lt, özellikle bu sıcaklarda, et bol ye, sebze, meyve iyice karbonatlı sirkeli suda bekletip durulayıp öyle yemek lazım, kuruyemiş, kefir, yoğurt. Et kısmında da zorlanıyorum mecbur yemeye çalışıyorum ama çok zor