gizemsahinn0609 banada öyle dedi başta canım ama düşmeyince tansiyon ilacı başladık sana tavsiyem devlette coraspinde veriyolar coraspinide kullanmanı tavsiye ederim aşırı dengeliyor ben o gebeliğimden 5 ay sonra hamile kaldım tekrar direk kan sulandırıcı iğne + coraspin başladık coraspin aşırı dengeledi tansiyonumu zaten devlette söylerler bende özele gidiyorum doktorum ikisini bir verdi aynı anda devlette perinatolojiye gidiyorum riskli gebelik takip ediyor beni senide öyle yapar onlarda bilgi verir sana