gizemsahinn0609 26 haftalik hamileyim sıvı azaldığını soyledi doktorum cok tedirgin oldum basina gelen ama sağlıkla doğuran var mi nolur icime su serpin düşünmekten stresten hasta olucam
Sila41_ gizemsahinn0609 havuç suyu iyi geliyor diye duydum burda çok yazan var o postları oku istersen
020525 gizemsahinn0609 benimde 3.5 4 civarı. 30 haftalığım ve azalma var dediler. Gün içinde bolmsu içmeye çalışıyorum ve havuç yiyorum
gizemsahinn0609 020525 doktor baska tavsiyelerde bulundu mu peki daha cok kucuk benim ki tam 26 haftalik erken dogum riski olabilir dedi doktorum sivi azaldigi icin bebegini kaybedenler var mi bilmiyorum ilk evladim cok tedirgin oldum dusunmeden aglamadan duramiyorum
020525 gizemsahinn0609 strese girme burda bir arkadaş var @Kikiriki diye 2 haftadır hastanede yatıyor senin haftalarda. Dua az diye hemen doğum olmuyor. Takip ediliyor. Bir anda boşalması sıkıntı. Kendini üzme dua et. Başka tavsiye karpuz ye diyen vardi
yasarceyda12 gizemsahinn0609 canım benim direnç problemim vardı damarsal detaylı usgde suyum sınırda çıktı o günden sonra kan sulandırıcı vurmaya başladım tansiyonum da vardı 33’te doğum yaptım su da etkiliydi fakat gelişimliği vardı tansiyondan beslenmiyordu ama kan sulandırıcı etki eder bol havuç suyu ve normal su iç
gizemsahinn0609 yasarceyda12 benim de tansiyon problemim var yarın holter takacaklar bi hafta kalicak tansiyonumu izleyecek doktor kan sulandiriciya da basladim bugün insallah fayda eder
gizemsahinn0609 020525 insan ister istemez korkuyo hep en kötüsünü düşünüyo cok saglikli dengeli beslenirim normalde. Gunde 3 litreden asagi su icmem guzel gelismistur diye beklerken suyun azalmis o yüzden gelisememis deyince cok uzuldum 790-800 gram dedi bence haftasina gore cok da az degil
020525 gizemsahinn0609 normali zaten 800 Gr diye biliyorum. Ultrason diğer ölçümleri nasıl 2 hafta geriden gelmeyi normal sayıyorlar. Kaşar peyniri kuruyemiş protein ağırlıkli beslen canım. Aklına kötü şeyler getirme. Rabbim ne derse o olur öyle düşün kaderin önüne gecemeyiz. Ama sızma falan yoksa o su bizi idare edecektir diye düşünüyorum
020525 gizemsahinn0609 birde tek doktorla kalma derim. Biri bana suyun iyi diyor biri hastaneye yatiralim diyor. En son perinatoloji doktoru baktı sıkı takip edicez dedi.
gizemsahinn0609 yasarceyda12 özele gidiyorum samsunda liv hospital ama yarin devlete randevu aldim bi de devlete gidicem tansiyon ilaci kullanmiyorum bi hafta takipden sonra konusuruz dedi doktorum
zeyka Benim ilk gebelikte 30 haftada azaldı sızıntı testi yapıldı bişey çıkmadı doktorumun tavsiyesiyle büyük su bardağı dolacak kadar sabahh akşam havuç suyu içtim hazır satılanlardan olmuyor ama ona dikkat et kendin sıkıp bekletmeden içeceksin
yasarceyda12 gizemsahinn0609 banada öyle dedi başta canım ama düşmeyince tansiyon ilacı başladık sana tavsiyem devlette coraspinde veriyolar coraspinide kullanmanı tavsiye ederim aşırı dengeliyor ben o gebeliğimden 5 ay sonra hamile kaldım tekrar direk kan sulandırıcı iğne + coraspin başladık coraspin aşırı dengeledi tansiyonumu zaten devlette söylerler bende özele gidiyorum doktorum ikisini bir verdi aynı anda devlette perinatolojiye gidiyorum riskli gebelik takip ediyor beni senide öyle yapar onlarda bilgi verir sana
zeyka gizemsahinn0609 38 de sezaryen oldum 8 hafta götürdü bizde suyun az olmasının yanında bebek de iriydi 4.800 doğdu o da etkiliyordu daha ufak olsa su daha yeterli gelirdi
gizemsahinn0609 020525 allah razı olsun bi nebze de olsa icimi rahatlattinix umarim hersey sagligiyla olmasi gerektigi gibi olur