Kızlar beni yanlış anlamayın ama böyle hamişleriii görünce biraz içim buruklaşıyor iki yıldır evliyim ve çocuğum yok olmuyor Rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 çok yorucu bi süreçmiş bebek süreci bu kadar yıpratır mı insanı? Gerçekten yoruldum… Bu ayın sonunda tedaviye başlicammm Rabbim inşallah olumlu sonuçlar nasip eder🦋🌼💕 içimi dökmek istedim beni yanlış anlamayın…