Kızlar merhaba
Bu konuda belki linçlenicem yada eleştirebilirsinix ama ben sigara tiryakisi bir insandım . Gebe kaldıktan sonra oldukça azalttım şuan 13 haftadayım ve günde 3-4 adet içiyorum halen kafamdan atamadım. Bu durumda olan ,bu durumdan kurtulabilen yada burakamayıp sigara içmiş olsada sorunsuz doğum yapanilen varmı
İçmek istemiyorum vicdan yapıyorum fakat arada bir çok darlanıyorum