ErsBegAs kız gelmiyor yaa 39+4 ama ilk başlarda 100 lere vuran sancım çıkıyordu şimdi sıfır sancı ne de açılma var 2 . Doğum olacak ama daha zamanı var demek (ne kadar varsa içimde kalmayı çok sevdi😂) basmazmıyım ama ne zaman gelmek istiyorlarsa o zaman geliyorlar işte