Allysworld kuzum benim hayırlı olsun 3618′de keseyi görmüştüm umarım sen de gittiğin zaman görürsün ama göremezsen de kendini sakın strese sokma çünkü bazılarının döllenme geç olabiliyor kese geç oluşabiliyor doktor bulamayıp sallayabiliyor cihazdan kaynaklı cihazın görüntü kalitesi kötü olduğu için göremeyebiliyorlar gönlünü her zaman ferah tut bol bol dua et İnşallah cumartesi günü gittiğinde keseyi görürsün ❤️🤲