Allysworld asil15 5+6, 2 devlet 2 özele gittim, kese hiçbir yerde görünmüyor, Medipol’de bir doktor sağ tarafta gördüğünü söyledi. Bu değerle rahimde olsa görünürdü dediler, Çam Sakura’dayım, kan verdim 2 saat sonra yatış yapılacak
asil15 Allysworld üzüldüm canım benim inşallah en yakın zamanda sağlıklı bir şekilde tekrar nasip olur
Syldz45 Allysworld peki herhangi bir ağrı kanama ya da başka bir şey olmadı mı benim de değerlerim 905 1684 2880 2 gün ara ile kese görünmemişti 1684 te dış gebelik olabilir mi korkuyorum ben de
Busranur_mnts Allysworld sağlıkla kolaylıkla nasip olsun inşallah dış gebelik riskli bekle vs diyemem doktor kontrolünde ol mutlaka
Allysworld Damla22306 evet doktorlar da çok şaşırdı ilk defa böyle yükselen bir dış gebelik görüyorum dedi, o şerefe de ben nail oldum🤦🏻♀️
Allysworld Ayfersalih28 çok dolaştım ama maalesef hepsi aynı görüşte, 3 doktor keseyi göremedi, bir tanesi sağ tarafta gördüğünü söyledi, rahimde olsa görünürdü çoktan dediler. Ağrım kanamam yok ama rahimde görüntü olmadığı için mecburi yatış verilecek. Şu anki değerle iğne ile düşük sağlanabilirmiş ama değer yükselirse ameliyat gerekir onda da tüp alınmak zorunda kalınır, gebeliği çok zorlaştırır dediler. İğneye razı oldum
Ayfersalih28 Allysworld çok geçmiş olsun canım hakkında hayırlısı olsun üzme canını vardir bunda da bir hayır Rabbım gönlünüze göre versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Allysworld Gylcu evet, çok şükür daha büyük bir sorun olmadan hallolacak inşaallah, vardır bir hayır diyelim🥺 çok teşekkür ederim
Allysworld Damla22306 öyle sanıyordum ama maalesef dış gebelik, keseyi bulamadılar rahimde🥺 yatış verildi
Allysworld Damla22306 gece itibariyle 6+0 olacak, nerede olduğunu da göremedikleri için bekletmek istemiyorlar iç kanama olmasın diye🥺 benim de hiç içime sinmiyor ama elim kolum bağlandı resmen
Dlkuzn Allysworld regl gecikmesi kanama veya siyah lekelenme gibi bi durumunuz oldu mu ben Temmuz 1 de regl oldum 7 gün sürdü sonra ufak bi karın ağrım ve lekelenmem oldu siyah siyah hala da devam ediyor sildikçe Bende gebelik testi yaptım 2 tane pozitif çıktı ama kıpkırmızı sonra doktora gittim gebelikle ilgili bişey yok rahim duvarında ince dedi ya test bozuktur dedi kan aldı 12 temmuz sabah 9 da ilk beta 1021 çıktı (özelhastane) o gün öğlen devlet acile gittim orda da 12 de 2. Betayı aldılar 1193 çıktı özeldeki doktor dış gebelik görünüyor dedi 48 saat sonra tekrar kan verdim orda 2.beta 1398 çıktı Akşamına devlet hastanesinde tekrar aldılar özeldeki verdiğim kan tahlilini saymadılar 2390 çıktı bu sürede hep alttan vajinal muayene oldum ama ne rahim duvarında kalınlaşma nede hamilelikle ilgili hiç bi bulgu yok siyah siyah lekeler geliyor hala sadece yarın için tekrar beta vermemi istediler ne olduğuna tam bişey demiyorlar dış gebelik olabilir diye sürekli test istiyorlar
Allysworld Dlkuzn Allah yardımcımız olsun ya. Regl gecikmem olmadan fark ettim ben, 2’sinde fark ettim. 4′ü regl olacağım sanıyordum ama o günden beri olmadım. 2’sinde evde erken gebelik yaptım kan verdim o gün ve değerim 41′di sonra katlanarak yükseldi, şu an son beta 3888 ve 6+1 oldu gece itibariyle ama hiçbir şekilde kese görülmedi. Bu sebeple yatış verildi.
Sosyalbiri Allysworld canım inşallah senin sonucun olumlu olur ancak benimki olmamıştı. Tabi ki amacım seni korkutmak değil. Betam 89-218-474-718(1 gün sonra, diğerleri 2 gün aralıklarla)-2457(3 gün sonraki değer, kese görünmedi doktor %90 sağlıksız gebelik dedi)-3983 şeklinde ilerledi. Kahverengi lekelenmem vardı ve 3983 beta ile(%66 artış vardı) artık dış gebelik geçirdiğimden emindim. 2 doktor da tüplerde göremedi ama sağlıksız kesinlikle dediler. Aynı gün şehir dışında başka bir doktora gittim dış gebelik geçirdiğim kesinleşti. Beta asla referans değil. Rahmim 16 mm olmuştu kalınlaşmıştı, o da referans değil.
Dlkuzn Sosyalbiri benimde öyle galiba cumartesiden bu yana betalar 1021-1183-1398-2197 ama gebelikle ilgili bir şey göremediler vajinal muayenede bile rahim duvarım 8 mm di
Allysworld Sosyalbiri aynı durumdayız şu an evet, benim de öyleydi ve yatışım yapıldı. Sabaha iğne yapılacak. Sizin süreciniz nasıl ilerledi?
Sosyalbiri Dlkuzn yaa çok geçmiş olsun canım. Tek doktorla sınırlı kalma.Ben görünene kadar gittim doktora 1 gün içinde patlama riskinden korktum çünkü. Geç döllenme değilse beta 1500 üzeri mutlaka vajinal ultrasonla görülmeli. Görünmüyorsa bir sıkıntı vardır.