O gelen sancının senin bebeğine kavuşması için bir yol olduğunu onun sayesinde itebildiğini düşün. Doğum esnasında da doktoru dinlemeyi unutma ıkın dediğinde ıkın, ıkınma dur dediğinde durman lazım bir de çığlık atmamaya çalış çünkü çığlık atarsan enerjin biter bebeği ittirmeye gücün kalmaz çeneni göğüsüne bastır öyle ittir bebeği. Benim tecrübem yok ilk gebelik benim de bu hafta diğer hafta bekliyorum. Normal doğumlara giren bir hemşire olarak tavsiyelerim bu yönde bebek çıktığı anda anne zaten çektiği tüm acıları ağrıları hemen unutuyor dikişlik durum varsa dikiş atıldığını bile farkettmiyorlar bebeğine kavuşmanın sevinciyle. Hep olumlu düşün yapabilirim de bebeğin normal doğumu seçmiş başarabiliriz de son anda sezaryene dönerse de bebeğim bu yolu seçti de