cylnkaya49 Ben bişey sormak istiyorum benim regılım 23 haziranda bitti 5 temmuzda da yumurtlamam vardı ve iki gündür test yapıyorum negatif çıkıyo sizce varsa kaç gün sonra yapmalıyım