zeynepulker0 pembelotus yok gibi duruyor ikisindede gecikmeden sonra yapın hatta gecikmenin 8 10 gün sonrası daha iyi ben 8 gün gecikmede yapmıştım anında iki çizgi de belirmişti
pembelotus Sila41_ reglim çok düzensiz tam ne zaman olur bilemiyorum yumurtlamanın üstünden 7-8 gün geçti
Sila41_ pembelotus o zaman zaten çıkması imkansız bence yumurtlamadan en az 12 gün geçmesi lazım çok erken yapmışsın
mm_m954 pembelotus evet canm bazı pembe bile çıkardı negatif gördüm ama erkense regle belki koyulaşır
zeynepulker0 pembelotus bekleyin ya bende çok silik çizgi gördüm hiç test yapmayacağım artık dedim hep üzüldüm sonradan hiç takmamaya başladım reglim bir iki gün gecikse bile düşünmemeye çalıştım bence her şey kafamızda bitiyor son iki ay düşünmedim iki ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim strese giriyoruz çünkü düşündükçe oda etkiliyormuş yumurtalıklarımızı🌸
zeynepulker0 dilarakocc sizin adet gecikmesi var mı fotoğraftan belki yok gibi görüyorum siz görüyorsanız bile ama gecikme varsa bir kaç gün sonra tekrar yapın ama üstekinde çok az silik çizgi var gibi ama ne zaman çıktığı önemli o çizginin de tabi 🌸
AnneeeG1 Kızlar bakar mısınız hayali çizgiyi ben tek mi görüyorum yoksa sizde görüyor musınız ama ben telefonun ışığını vurunca kıpkırmızı bir çizgi görüyorum ışığı kapatınca hayali oluyor tekrar bide bu testler güvenilir mi