Cesie bende 16 haftalıkken rahim ağzı yetmezliği sebebiyle düşük yaşadım. Hatta 1-2 gün öncesinde kontrolüne gitmistim. Hiç farkedilmedi. Cumartesi sabah wcye gittigimde vajinada bir baskı olduğunu birşeyin geldiğini hissetti, hatta eşimi çağırdım o da gördü. Hemen doktoru aradık gittik ama muayene ettik bebek iyi,suyu iyi vs diyince eve geri gönderdi. Tabi ben şikayetlerimi söyledim bir baskı olduğunu birseyin elime geldiğini eşimin gözüyle mor mat renkte birşey gördüğünü yi e de eve geldik. Çok geçmeden hafif kanamam oldu bı sefer yatış yapildi. Pazar gecesi yine aynı şikayetim oldu baskı olduğunu birşeyin elime geldiğini telefonda söyledik gece geldi baktı aaaa acilmaniz var sabah acil serklaj dedi ve sabaha karşı suyum geldi. Halbu ki ilk gittigimiz cumartesi rahim ağzına baksa farkedecek. Halbu ki acilmam taa evde varmış dusugumu evde bile yaşamışım vajinaya kadar gelmesiyle