Cesie 25 haftalık olduk biz . herkesin süreci farklı ilerliyor , ben hep yatacağımı ve kalkmayacağımı düşündüm sakın öyle şeyler düşünüp psikolojik olarak kendinizi üzmeyin 💖 erken haftada serklaj olmak daha avantajlı ilerleyen süreçler biraz daha rahat geçiyor acil serklaj olmadığı için.Benim de kaybım var o yüzden 13. Haftamda serklaj oldum ilk 10 gün hiç kalkmadan yattım kontrolden sonra doktorum evde gezebilirsin dedi hep yatma dedi yemek vs yapıyorum , her hamile gibi ağır işlere daha çok dikkat ediyorum. Canın sıkıldığında arabayla da bi yerlere gidebilirsin oturmak şartıyla demişti yürüyüş yasak çünkü , yürüyüş spor vs hala yasak evde kısıtlı değilim markete vs gidiyorum sıkıldığımda 2 haftada bir çıkıyorum , artık kendini de anlıyorsun alışıyorsun ona göre hareket ediyorsun çoğunlukla dinleniyorum. Zaman hızlı geçiyor gerçekten , doktoruna güven danışarak güzelce ilerlersin insallah 💖💖🥰🥰