LalHilal nazliss96 ben pek fiyatlarıyla ilgilenmiyorum doğum paketli Aile sigortamız olduğu için %20 olan katkı payı yada çok istisna bazı tahlilleri sigorta teminat vermiyor ozaman ne tutarsa ödeme yaparım siz arayıp öğrenebilirsiniz