hemsireblog1 Bende ufak hastanelere güvenmiyorum. Bundan 2,5 yıl önce MedicalPark’a gitmiştim memnun kalmadım sonra riskli gebelik dediler bebekten değil de benden dolayı beni ÇAPA’ya yönlendirdi perinatoloji doktoru ÇAPA’da doğum yaptım. Doğum falan güzeldi fakat doktor kontrollerini hiç beğenmiyorum bebeğimi göremedim ultrason görüntüsü falan vermediler hiç ultrason görüntüsü şöyle dursun anlatılmadı bile. Baktılar kalktım o kadar. Bunu istemiyorum bende cinsiyetini bile asla söylemediler kız dediler diyibce belli değil ki diye diye beklettiler haftalarca ben 30. Hafta da zar zor öğrendim