Eda_dnz56 koseleyla hayırlı olsun bende kan verdiğimde değerim senin gibiydi 3 haftalık hamile gözüküyordum 7 haftalık olunca doktora gittim keseyi gördük kalp atışını duyduk bence o zamana kadar beklemelisin ben 180 ile öğrenmiştim
Busranur_mnts koseleyla ortalama öyle canım kendine dikkat et ağır iş yapma iyi beslen çok ayakta kalma sağlıkla büyüsün 🥰