koseleyla Merhaba cuma günü beta hcg 179 çıktı pazartesi 780 doktor keseyi göremedim dedi Ve hamilesiniz diyemem henüz çok erken dedi Kızlar bence hamileyim ya sizce 🙏🏻🤩
minismom koseleyla hamilesin canım daha cok erken bu degerle kese gorunmez stn 1 hafta sonra gittiginde gorebilirsin hayırlı olsun
vilanelle koseleyla hamilesin ve güzel de artmış doktoru boşver derler öyle.. 4-5gübe de kesen görünür inşşş
koseleyla Yazmelegi_ yani doktorların olumsuz konuşması çok üzücü hayırlı olsun hamilesiniz zamanla göreceğiz keseyi dese ne olur sanki diken üstündeyim ya
Yazmelegi_ koseleyla demezler bacım. Bende gittim dış gebelik dedi allahtan ikinci gebeligim o yüzden umursamadım doktoru
Busranur_mnts koseleyla hamilesin canım artışı takip etmen lazım ama kese için çok erken ben 6+2de gördüm keseyi
koseleyla zeyka merhaba teşekkür ederim doktor bir şey söylemedi ama hamile kaldığım tarihi biliyorum Bir de ilk adetin günü hesaplanıyor 14 haziran adetimin ilk günü o şekilde hesaplanıyor yakın olabilir günlerimiz 🥰
Busranur_mnts koseleyla ortalama öyle canım kendine dikkat et ağır iş yapma iyi beslen çok ayakta kalma sağlıkla büyüsün 🥰