Neredeyse 16’dan beri bio oil kullandım düzenli olarak ancak çatlak oluşumunu engelleyemedim. şu an 33. haftamdayım; karnım epey çatlak, hatta üst bacak içlerim ve belim. ya cilt tipiyle ilgili bi durum olduğunu düşünüyorum ben artık bu işin. hamilelik sürecimle ilgili beni rahatsız eden tek şey-çok şükür- bu oldu.
Artık doğumdan sonra bol bol bakım…