Mamoste12 Oluşan çatlakların bi çözümü var mı özellikle göbekte oluşanlar benim bazen çok kaşınıyor ve kabarmış sanki kırmızı renkte , doğumdan sonra geçiyor mu bi de 🥹
Selim_Alparslan Mamoste12 BIO OIL kullanıyorum cok sukur 30 haftalgiiz suanlik catlak yok 🙂 birde nivea vucut sütü kullanıyorum 🌸
Selim_Alparslan Mamoste12 Kırmızı renkte olanların gecme ihtimali var ama beyazın çözümü yok. Bol bol yag sürün, nemlendirici sürün ve dusta mutlaka duj jeli kullanın hatta jelin içerisine biraz zeytinyağı damlatin vücudunuza sürerken 🍀
Selim_Alparslan Mamoste12 beyaz beyaz deri yırtıliyor canım kırmızının beyaz hali yani onlar kalıcı malesef
Kvsr46kvsr Mamoste12 hametan madecassol ve fito kremi karıştırıp kullanıyorlarmış. Doğumdan sonra. Oldukça faydasını görenler var. Benimde çatlaklarım çok, doğumdan sonra ilk işim bunu denemek olucak
Ahsenmira Mamoste12 badger belly butter kullanıyorum 37+4 çatlamadı karnım ikinci kutumu bitireceğim az kaldı o kadar güzel nemlendiriyor ki göğüslerime dikkat etmedim ve çok hızlı büyüdüler kırmızı çatlaklar oluştu
Hilalgnyarc_ Ben 7 ayda başlayıp Hindistan ceviz yağı kakao yağı ve badem yağı bu üçü birleşip sabah akşam sürüyorum gögüs uçları sadece Hindistan ceviz yağı sürüyorum yumuşacık oluyor çatlama yok