Fndnr çok normal canım burda bana bir arkadaş inanmamıştı 13+6da birşey hissettim fakat bende anlamlandırmadım 14 de ne olarak içimde birşey kaydı o günden sonra sabahları tok karnına net hissediyorum yani içimde doktorumada 3 gün önce muayenede söyledim oda gayet normal 13-25 arasında kişiden kişiye değişir hissetmeye başlar insan dedi yok bağırsak hareketi felan dediler ama bizde neyin ne olduğunu farkındayız bu benim 3. Gebeliğim ilki düşüktü 2.sini 18de felan hissettim bunu daha erken