adatuna 15+5 de muayenede doktorum kendi sordu oynaşmalarını hissediyor musun diye bende evet dedim güzel dedi anlattım onada hocam 13+6da bir kıpırtı hissettim ama tabiki devamlı değil 14de net olarak seyir/kayma hissettim o günden sonra Allahta şahit her sabah kahvaltıdan sonra kıpır kıpır hissediyorum özellikle sabahları tokken doktorumda 13-25 haftaları arasında değişir anne hissedebilir dedi yeri geliyor hissetmiyorum ama çoğu kişi bağırsak felandır diyor ama yani insan bağırsak hareketi nedir anlar herhalde