babymom2026_ Gaziantep şehir hastanesi .Planlı olmadı geçecek gelişiyle acile gittik oksapar kullandığım için bekletmek zorunda kaldılar bi de bebeğim makat gelişti sezeryan olmak zorundaydım sabah 6 ya kadar sancı çektim sonrasında aldılar ameliyathane ekibi ,doğumhane ekibi vs kötüydüler 7.30 ta ameliyattan çıktım odaya geldim 1 saat sonra bebeğimi getirdiler sonrasında bi defa kanama kontrolü yaptılar ve hiç bastirmadılar (⅔ defa yapmaları gerekiyordu )o saatten sonra akşam 10.30 a kadar kimse gelip bebeğime de bana da bakmadı çıktığımda pansumanom açıktı annem yapar mısınız dedi önce tamam dediler akşam 10.30 oldu gelen giden yok en son gittim şikayet edeceğim sizi dedim bebeğime bakmadınız bana bakmadınız kaç saat oldu bebek hemşiresinin gelip bebeğe bakması gerekiyordu dedim ondan sonra geldiler bi 10 dk büze bakıp gittiler pansumanomı yapmadılar Dr yapıyor normalde sabah akşam dediler verin ben kendim yapayım en azından bant verin yapıştırayım dedim onu bile vermediler ertesi gün öğlene doğru Dr geldi pamsumana taburcu olmak istiyorsanız olun tedavi red le çıkabilirsiniz dedi ama ameliyatın nasıl geçtiğine dair bilgi vermediler ve hastane pikeleri falan çok kötüydü bizde ev yakın çıkalım bi şey olursa gelelim zaten bizimle ilgilenmediler bebek emmiyor dedik ebeye kadın doğum Dr una ,bebek hemşiresine sen sezeryanlısın ,bebek küçük vs dediler mamayı bile almıyordu bebek o kadar halsizdi ki normal dediler eve geldik ertesi gün acile gitmek zorunda kaldık bebek uyanmıyor diye enfeksiyon değeri yüksekmiş minik oğlumun yenidoğana yatırdılar benım de dikişlerim enfeksiyon kaptı …acildeki nöbetçi çocuk Dr çok tersti bi şey konuşamıyorduk yer olmadığı için sevk ettiler mikrop yuvası bi hastaneye bebeğim orda kalıyor şimdi