Bizde çok isim değiştirdik kızıma melekru sare dedik melekru Melek yüzlü demekmiş ama Fransa’da yasıyoruz ve r harfleri burda yumuşak ğ olarak soylenıyor ve Melek ismini hiç istemıyordum sonra eslina dedik oda anlamı çok güzel sonra duru dedik sonra meleksima dedik ama en son simanur dedik ve daha da son kararımız inşallah🤗🤗🤗🤗