09Tugba_0909 Gizem1504 evet bende son aylarda alıyor diye biliyorum benim ilk hamileliğimde kızım 40 haftalık doğdu 3720 gram doğdu hatta doktorum o zaman da tombiş bir bebek olucak demişti bakalım bunda nasıl olucak sağlıklı olsunlarda önemli olan o
Gizem1504 09Tugba_0909 bana 30dan sonra haftalık 250 gr alacak ağırlalabilirsin dedi canım ben 10 kg aldım ama şuan 1500dü en son 29 haftalıkken sağlıklı olsunlarda
09Tugba_0909 Gizem1504 ben hiç kilo almadım hatta bu hamileliğimde iştahsızlık çok var bebeğimde zayıf doğarsa kendi beslememle alakalı şimdi bide sıcaklar aşırı var hiçten yiyemiyorum
Gizem1504 09Tugba_0909 bnm kızımda iştahsızlık vardı bu erkek belki cinsiyet farkıda olabilir ama iştahsız olmadım sadece şimdi sıcaktan dolayı aşırı su içiyorum kızım 3 kg doğdu 37+4te dışarıda hemen kilo alıyolar
Yasemnnnnn Blackkk doppler nasıl bişey benimde aşırı ayak yanmalarim oluyordu dokrorum doppler yapalım dedi ama pek bir bilgim yok
09Tugba_0909 Gizem1504 benimde ilki kızdı iyiydi iştahim şimdiki erkek iştahım hiç yok kalkıp kendime birşey bile yapasım gelmiyor sıcaklardan çok bunalıyorum
Blackkk Irem5858 birşey demedi doktor ilaç ta vermedi suyu şuan iyi gelişimi durana kadar bekleyeceğiz dedi